یزدفردا: با توجه به برگزاری مراسم بزرگداشت رییس جمهور شهید وهمراهان در مسجد حظیره، مسیر‌های اتوبوس شهری خیابان امام (ره) یزد تغییر کرد.

به گزارش یزدفردا: مسیر‌های ۲۳،۳۳ و ۱۱ سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری یزد با توجه به برگزاری مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت الله رئیسی و همراهان صبح روز پنجشنبه در مسجد حظیره و اعمال محدودیت‌های ترافیکی در خیابان امام (ره)، تغییر کرد.
به این ترتیب مسیر شماره ۲۳ از پایانه شهدای محراب، بعد از عبور از بلوار مدرس، خیابان مسکن و شهرسازی، خیابان سلمان فارسی، بلوار بسیج و عبور از خیابان شهید رجایی به پایانه دولت آباد ختم می‌شود.

مسیر شماره ۳۳ نیز از پایانه دولت آباد حرکت کرده و از خیابان شهید رجائی، چهارراه فاطمیه، بلوار بسیج، بلوار شهید عاصی زاده، خیابان مهدی (ع)، میدان خاتمی، خیابان خرمشهر و حسن آباد به صورت سرعت و برگشت دایر می‌شود.

مسیر ۱۱ (خط یک) از پایانه امام خمینی (ره) به سمت خیابان مهدی (عج)، بلوار موسی بن جعفر، میدان صاحب الزمان (عج)، بلوار دهه فجر و پایانه امام خمینی (ره) تغییر می‌کند.

مسیر ۱۱ (خط دو) نیز از پایانه امام علی (ع) به بلوار جانباز، میدان همافر، میدان باهنر و میدان شهید بهشتی و برعکس دایر می‌شود.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا